Monday, September 11, 2006

Evanescence Bring Me To Life

Evanescence: Bring Me To Life



Bring Me To Life

how can you see into my eyes like open doors
leading you down into my core
where I’ve become so numb without a soul my spirit sleeping somewhere cold
until you find it there and lead it back home

(Wake me up)
Wake me up inside
(I can’t wake up)
Wake me up inside
(Save me)
call my name and save me from the dark
(Wake me up)
bid my blood to run
(I can’t wake up)
before I come undone
(Save me)
save me from the nothing I’ve become

now that I know what I’m without
you can't just leave me
breathe into me and make me real
bring me to life

(Wake me up)
Wake me up inside
(I can’t wake up)
Wake me up inside
(Save me)
call my name and save me from the dark
(Wake me up)
bid my blood to run
(I can’t wake up)
before I come undone
(Save me)
save me from the nothing I’ve become

Bring me to life
(I've been living a lie, there's nothing inside)
Bring me to life

frozen inside without your touch without your love darling only you are the life among the dead

all this time I can't believe I couldn't see
kept in the dark but you were there in front of me
I’ve been sleeping a thousand years it seems
got to open my eyes to everything
without a thought without a voice without a soul
don't let me die here
there must be something more
bring me to life

(Wake me up)
Wake me up inside
(I can’t wake up)
Wake me up inside
(Save me)
call my name and save me from the dark
(Wake me up)
bid my blood to run
(I can’t wake up)
before I come undone
(Save me)
save me from the nothing I’ve become

(Bring me to life)
I’ve been living a lie, there’s nothing inside
(Bring me to life)

3 comments:

Anonymous said...

酒店經紀 酒店打工 酒店工作 酒店上班 酒店兼差 酒店兼職 打工兼差 打工兼職 台北酒店 酒店應徵 禮服店 酒店 經紀 打工 兼差 兼職

梁爵 said...

是否酒店打工冥冥之中你我注定沒有結果為何還要飛蛾撲火是為情所困是為愛蹉跎酒店工作是傻是對還是錯也許緣分注定你我只能擦肩而過既然如此何必難過酒店公關看花謝花開 看潮起潮落看酒店上班世間悲歡離合往事隨風我隨往事漂泊越逃避就越受折磨舊日如夢我被舊日淹沒 除了酒店應徵回憶還剩什麼。曾經酒店小姐恩恩愛愛 卿卿我我 如今酒店上班孤孤單單 只剩寂寞 什麼緣分已盡想一個人過 難道 這就是你給的承諾酒店經紀曾經 風風雨雨 一起走過 如今孤孤單單淚眼滂沱怎麼 愛的越深 付出就越多既然你要自由 我無話可說是否冥冥之中你我注定沒有結果。我犯过最大的错不是我爱上了坐檯小姐而是我误以为你也爱我 我还在没有结果的结果中寻找结果最后选择了一错再错 我犯过最大的错不是我爱上酒店上班的你 而是我自以为那些幸福都是真的 抱着过期的承诺拼命的飞蛾扑火 你只是路过而我却遵守了承诺。

梁爵 said...

一名18歲酒店經紀因與公司酒店打工小姐交往並發生性行為而引發公司陸姓主管不滿,酒店經紀認為該行為違反行規,遂以幫人討債的名義持木質球棒將他毆打到骨盆挫傷,酒店經紀母親得知後憤而提告,台北地方法院認為,協調債務只是一個藉口,依傷害罪判處有期徒刑4月,得易科罰金12萬元,全案仍可上訴。判決書指出,陸姓主管於2021年7月2日2時許,在台北市林森北路辦公室質問被害人,酒店經紀被害人坦承與公司小姐交往,還發生性行為後,酒店經紀陸男甚為憤怒,即持木質球棒毆打被害人身體、四肢等處,將其打到頸部挫傷、左側上臂挫傷、背部、骨盆挫傷。陸男到案矢口否認傷害犯行,辯稱自己只是要求被害人處理債務,看到被害人抵達公司時就已經受傷,他還關心詢問對方,被打受傷為何要來公司開會,並建議對方要不要先去驗傷、到派出所備案,但被害人表示不用,強調「他的傷不是我打的。」被害人表示,陸男問他有沒有違反公司規定跟酒店應徵小姐不當往來,他回答有,結果對方就生氣動手打他,因其有跟公司同事借錢未還,所以對方打完後便要求他打電話籌錢,把錢同事的錢還清,於是他分別打電話給母親、姊姊,上午8時許被,警方到場將其帶離公司;返家後,母親見孩子渾身是傷隨即帶其到派出所報案驗傷。台北地院審理認為,被害人警詢時表示不願意提告,於偵查中被問及是否要提告亦沉默不語,顯示被害人毫無提告之意,「如無意提告,何須故意污衊、栽贓」,認定陸男犯傷害罪。法官審酌陸男不滿經紀人違規,訴諸暴力,犯後否認犯行,且迄未與被害人達成和解,判處有期徒刑4月,得易科罰金12萬元,仍可上訴。